back from NZ

Gårdagen var mys :), MY BROTTHA IS HOOOME :D , så efter att ha segat hela dagen med bak av kladd kaka och annat mys åkte jag ner till far för att träffa pojken, :) så nu ska vi byta rum och grejor, :) men VÄLKOMMEN HEM :),efter att ha ätit glass och hört lite skvaller om Nya Zeeland så tog jag min riskokare och åkte till Hanna :), vi drog ut och det visade sig bli en riktigt trevlig kväll tillslut, tror jag har blivit lite smittad av Hanna för jag börjar själv få lite halsont nu :/, menmen, vaknade riktigt sent idag oxå :O,  nästan så jag skäms x), hoppas på att dagen leder mig till en god kväll iaf :)

Tackar för gårdagen nu ska jag äta en bit kladdkaka bara för att den vart så gryyyyymt goood ;D haha :)

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0