Första skoldagen

Nu har jag inte bloggat på typ över en vecka, har inte haft så mycket att skriva om men mycket har ändå hänt :) jag har varit med och skummat igen fast i en ny fontän, I min & hannas får man ju inte skumma en gång till heller ;), jag har oxå varit i stockholm på the voice :) och i västerås hos hannas mormor & morfar.  sen har jag oxå tagit det lungt sista veckan på detta sommar lov, i fredags vart det party party :) och på lördagen bar det av till åsarna, det blev 40-års fest för min moster och trevligt var det :) Grattiiisss moster (A).
 
Idag var ju första skoldagen, och jag blev omplacerad från den klass jag skulle ha gått i först x), så jag ska byyta tillbaka igen :P, dagen gick hyfsat fort efter ha börjat vid 12 och slutade vid 1, hahah.
Sen åkte jag till brunflo med Marcus, Tobias och hmm pontus? x) hahaha jag, marcus och tobbe badade i storsjön x) trodde först  jag skulle dö men men visade sig faktiskt att det var hyfsat skönt :). Fint väder var det oxå, men är faktiskt ändå väldigt peppp inför hösten :), MYYS :).

Nu ska jag gå och lägga mig och dö en liten stund framför teven med lite glass :) mummssss säger jag bara :), vi får se hur morgondagen blir.

hare bra :)

Pusspusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0