it's getting hot in here..lalalala

min moppe pajjar mer och mer x)  igår pajade hastighets mätarn, och idag pajade lampan -.-, har ingen frambroms heller x) HAHA, watch out in the traffic ;)

igår var jag och hanna på rödön och plockade jordgubbar, och gissaa om dte vaar gott :) vi åkte hem och åt dom med mjölk och grädde :) haha sedan begav jag mig hemmåt och lagade mat och mös framför teven när hanna plötsligt knackar på ;D haha det blev film mys med filmen "down with love" inte våran favvo film precis när det var romantiiik vi ville ha och inte massa ord om att man ska skrota kärleken :O men men det var mys ändå, sedan åkte hanna hem och jag kröp ner i sängen och somnade sött :) tihiii :D

Idag har jag segat hela dagen och försökt laga moppen x), men nej nej det gick inte :P hahaha åker dit stort om jag åker ut i trafiken nu x)

har ni nått förslag på vad man kan göra ikväll, hör gärna av er ;)

mys&puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0