Mjölk & hastbullar

Jag har städat nääästan hela dagen nu, rensat bort allt skit och alla gamla kläder som dte inte finns en chans att jag använder igen, gjort iordning i mina garderober, och än är det inte klart, men dte är näära nu :) det känns grymt skönt, har tagit en liten paus och fikar lite just nu, ny bakta hastbullar som min mor har gjort och ett glas mjölk :), muums :).

kollar en film medan jag städar, och ska snart kasta ut alla sopsäckar och lådor jag fåttt ihop och slänga i en tvätt i maskinen och damsuga upp det sista sen äre klaaaart :), vilken lättnad ! :)
wieee nu ska jag göra klart det här ;) , avslutar bloggen lite senare, (kanske)

puss s tills desss <3



(22:53)

efter att ha segat det sista med städningen är jag äntligen klaar :), super nöjd, och inatt kommer jag sova gott :), förutom att mitt brännmärke på vaden har börjat svida igen x/
 ahah annars klarar jag mig :)
¨godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0