Regn -.-

Idag gick ju ingenting så där värst bra /:, förlåt :( <3, + att det regnar ute :(, jag vill byta klass oxå.
Hanna skulle fixa massa grejer till imorrn så lycka till imorrn hurru du :)
förövrigt är jag glaad :) bara trött typ :/ vill verkligen hem och sova nu.. (sitter hemma hos mormor)
Min tröja stinker allorent efter ett desperat försök att få bort en fläck som orsakade av min blöta svarta pärm som färgade av sig -.- kul kul hörrnnii (Y), nu vill jag verkligen att min mor ska sluta så jag får åka hem och sova, är omringad av virriga tankar, rökmoln och möglig mat här hemma hos gammfolket :/ inte kul, Kerstin & morfar kommer nog snart hem från umeå oxå, hoppas att det gick bra med poppa ;D. Kåla saknar dig nog oxå Kerstin ;)
nu ska jag nog kika lite teve :)

saknardigredaaan /: <3


PUSS<3

Kommentarer
Postat av: F r i d a S u n d b e r g

Åh fan...låter inte bra du.

2008-09-09 @ 20:47:14
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0