shopping& bad

Igår vaknade jag halv sex, och gjorde mig iordning för sundvsall och stadens shopping med häne :), vi kom fram runt tio och började i sundvsalls stad och shoppade, där hittade jag lite kläder på JC, zara och gina tricot :). sedan tog jag & hanna bussen till birsta och åt lite på ikea vid tolvtiden, sedan fortsatte shoppingen i birsta i affärerna där och hittade lite smått och gott :) pengarna på mitt konto bara försvann x) medan hanna var lite mer sparsam :P. vid 5 tiden tog vi bussen tillbaka in till staden och kollade lite extra där innan vi drog till da donk och käkade lite middag x). tåget blev försenat och vi var hemma till 11. mami kom och hämta mig och mina saker och vi drog hem och kikade på satc medan jag packade in i garderoberna :). en mycket trevlig dag och jag kan berätta att jag sov gott iaf :O så slut som jag var :), mys dag med hanna :)

idag väckte mamma mig klockan tio så jag ringde och väckte hanna men hon var uppe till 11. mamma skjutsade in  mig till hanna där vi tog hennes moppe till "rallaren" där min moppe stod, sen drog vi in till staden och kollade runt lite fram till klockan två :) och glass åt vi oxå (A), sedan blev det storsjöbadet :D, mums på dte för det var kul kul :) ganska kallt i vattnet men det funkade väl x) haha mi såg "garbage boy" ooh ohh sofiiaaa thinks he's handsooome! mummms grrr och allllttt :D,  D-D-D-DRÖÖÖMMMEN !  hahahahaha.


till kvällen får vi se var det bär av :) hoppas på det bästa :)

<3

jaa jag har snyggt lakan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0