YRAAN

yran har börjat, jag är hyfsat pepp, sugen och halvt desperat men inte upp mot vad hanna är x) puss på henne :), kvällen igår var braaaaa ;D, idag fredag får vi se hur det blir jag ska se SÄKERT! iaf ;D hahaha :) winnerbäck blir nog oxå nått jag tänker se :) iaf lite av :), och hanna lär väl vilja se ken ring, imorrn måste jag betala min biljett oxå och ikväll blire nog cykel hem till lugnvik där jag bor hos min moster :) , har förövrigt badat i sjön idag och i min kusins lilla pool, sköööönt men kallt som faeeen :) , nu ska jag börja göra mig iordning för kvällen :) , igår handlade jag kläder för att jag skulle kunna ha på mig nått peppande, men idag står jag med samma problem som igår och vet inte vad jag ska ha på mig x) , DUKTIGT JHOBBAT (Y), aja nu får vi se hur det blir :) , nyss blivit lite lurad, men det skiter vi i (Y) ;D HAH, ikväll vill jag åka karuselllllll,


jag vet inte alls vad jag har skrivit i denna blogg nu x) AHHA , ha överseende med hur det ser ut


PUSS och ikväll ses vi (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0