Byvägen

Hallå Hallå :)
Sitter nu här hemma hos hane :) var ett tag sen sist.. muums :)
Tänkte för någon timma sen vandra hemåt
men det slutade med att jag ska kinesa här :)
Vi har kollat på sanningens ögonblick
eller ögonblock eller vad vi nu ska kalla det ;)
ätit mat här har jag oxå gjort :)

Tidigare idag var jag i torvalla på adventsfika -
var bara kakorna som var god men men..
Fick träffa min söta lillasyster som nu fyllt 2 år,
och ojj vad hon pratar, sååå roligt att höra faktiskt.
Hon känns så inteligent på något sätt :) puss på henne

Nu ska jag nog krypa ner i hanna svarta skinnsoffa och sova -
vi har ju sovmorgon imorrn oxå,
måste hinna hem och hämta skåpnyckeln innan jag börjar.,
sen ska jag stå ut en och en halv vecka till innan jag får jullov,
och då ska jag förhoppningsvis ta in ännu mer förlorad tid
med hanna och vara med henne 24/7 :),
Nu slipper du mig inte hanepane :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0