In the eye of the tiger

Myskvällen med klassen i Bjärme blev supermys!
Idag har jag varit på stan med Frida vi fikade på tehuset (panini<3)
och Frida köpte lite julklappar, vi vandrade sedan hemåt mot Frida
och lagade middag och fulade oss vid datan innan vi drog till Annie
Och sjöng singstar för fulla muggar tillsammans med Linn & Lina.
huvva vad kul det var :), med rätt sällskap funkar allt!
Tiden rullade på och nu har jag kommit hem!

Framför dörren till mitt rum stod en julklapp med en tomteluva ovan på sig.
Tomten var tidigt hit i år.
Den var iaf från min Moster och innehöll : "stora hårkuren" <3
Hon hade oxå pratat med folk på homeopat apoteket
Jag skulle tydligen ta 5 tabletter om dagen.
Dem hade oxå sagt att jag skulle sitta mindre vid datan om jag hade laptop :O
för det trådlösa!
Visst jag har hört att det trådlösa avger strålning, men kunde aldrig tänka mig
att det skulle kunna påverka att jag tappade hår.
vet inte riktigt vad jag ska tro men när jag ändå tänker efter, har mitt håravfall
och trötthet börjat komma ungegär strax efter jag fick denna laptop.
SKRÄMMANDE enligt mig, för jag är hyfsat beroende av data.
borde nog trappa ner ett tag och se om det bli bättre.

Huvva nu väntar sängen, ska upp och jobba imorrn och på söndag, måndag och tisdag :O, sen är det juuul :D

TACK FÖR KVÄLLEN TJEJER <3
och Hanna, ring mig imorrn - lördag, vi kanske kan ta våran myskväll imorrnkväll istället? :)

PUSS & GODNATT


I've moved on :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0