Lift me up - Higher now ama

Hejj Hopp
Igår vaknade jag halv tre -
tog upp min harry potter bok och började läsa...
Halv tio klev jag upp ur sängen..
Jag skakade av spänning och grät en liten skvätt
och kände sjuuukt otroligt blandade känslor.
Jag tror inga böcker som Harry Potter böckerna
kan få mig att bli så tagen - jag har blivit helt enkelt besatt
Jag har en hel del sidor kvar
och jag känner verkligen suget av att börja läsa igen
Men jag våndas över att dom sista sidorna kommer,
är ju trots allt sista boken.

I Lördags var jag på Twilight på bio igen,
oh jaa! han var mycket schnyggare andra gången :O
medan Annie och Lina "integrät" brevid mig satt jag och
höll en varsin hand och gav mitt så kallade stöd x)
själv kunde jag inte sluta fnissa åt den komiska situationen.

Har pratat lite med moster,
Och nu känner jag mig hyfsat väldigt pepp inför nyår :)

Nu ska jag göra mig iordning för staden
ska eventuellt hitta partydress :)
see u later aligator

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0