ohohoh ohohohoh ooooh ooooh, du du du dutudu dududdutudu

HAH titeln är ett försök att skriva lyrics till  låten HÄNT med slagsmålsklubben
Muums på dne låten då

Idag mår jag bättre än på länge :)
Shoppade liite granna igår - det var länge sedan sist :)
Men nu mår jag bättre iaf :D, shopping & glass - don't wanna break my habit

Kroppen full av energi
Kylen full av nougatkakor


Matteprovet orkar jag inte ens bry mig om, Humöret går upp medan skolandan går ner.
Puss på min pappa oxå - ett tag sen jag kände att du brydde dig så mycket, otack otack otack för de! :)

Kände inte samma sug i kroppen idag som när jag brukar se dig,
Fanns kanske en kärlek men den har definitivt brunnit ut!
bara tomrummet jag ska fylla i nu, men det har jag nog nästan klarat av oxå.

Jag är stolt över mig själv, jag förtjänar det, det tycker jag verkligen att jag gör :)
Jag må va egoistisk - men jag behöver vara det i måttlig del,
Jag ska göra allt som står i min makt för att hitta mitt hakuna matata :)

"Säg mig nu hur du kan tycka att du har fått ett dåligt liv
är du smart försök och se det i ett större perspektiv
ta tänk på andra än dig själv och ta lärdom av min sång
kom ihåg du har det bra, om inte du har det så som Quang
"
- Torkel i knipa x)

HAHA

PUSS från en sprudlande Sofiiiiaa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0