1 Juni 2007...

Ja vill man lyckas så måste man prioritera
Men desto mera ont gjorde det i min själ
Men du var tvungen fast du bara ville mig väl
Så hack i häl i kärleken fanns sorg
Men trots vetskapen om att jag skulle få på torr
Så ångrar jag inte en sekund av vårt förhållande
Den lilla tid vi hade ihop var förtrollande
Vållande till så mycket av den jag är nu
Fast det är klart jag har svårare att bli kär nu
Och så kommer det förbli var så säker
du är mitt sår som aldrig läker
Jag minns så väl skolgården dags för adjö
Det var tidigt i juni
Fan jag trodde jag skulle dö, jag menade på riktigt
Inget annat i livet kändes längre viktigt

jag hoppas att det blir allt du vill att det ska va
och kom ihåg vi kommer nog ses igen en dag

du slog armarna runt mig och höll om mig så hårt
kramade ur det sista du kunde av det som var vårt
har aldrig haft så svårt att släppa taget som då
men var tillslut tvungen för du skulle snart gå
du såg på mig med tårar i ögonen och log
sen vände jag tvärt på klacken och bara drog
så där gick jag med mitt hjärta krossat i handen
och såg på under tiden vår kärlek rann rakt ut i sanden

Kommer inte tillbaka
Den jag alltid ska sakna
Fan jag vill bara vakna
Kommer inte tillbaka
Du kommer inte tillbaka



(Redigerad från låten "Kommer inte tillbaka" med CK)
Texten berör mig så extremt då jag känner igen mig som en tok. jag saknar allt.

1 juni 2007, det var då allt offeciellt tog slut, då allt hopp försvann

det är tragiskt hur ALLT slutade :/, och jag är arg och besviken på vilket misstag jag gjorde
och arg för hur snabbt det tog slut :(

Jag har inte lika starka känslor kvar för dig längre, jag har gått vidare,...
med det betyder inte att jag har glömt helt, det betyder inte att jag aldrig tänker på dig,
du kommer ALLTID vara den första&största,...

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0