15 min

 har nyss kommit hem från loke och staden , det var myyys, jag behövde det där :) , har saknat frida som en tooook :) härligt att hitta på nåt på det här jävla lovet... , om 15 min fyller jag år, som sagt har jag inga förväntningar på dagen, hoppas på kul med frida på jamtli sen får vi se vad som händer, nån filur som äntligen kan plocka upp luren och ringa kanske ? :/ , men men vi får se :) får väl ta dagen som en vanlig dag, känns som jag kommer bli besviken tillslut ändå :/ , födelsedagar borde vara roliga :( jag blir typ alltid depp på dom :( ...... ush , men som sagt LOKE <3 har bränt mig oxå, bajsfräknar ploppar upp mer och mer :P , skönt att finvädret verkar komma tillbaka hyfsat iaf :) vill tillbaka till loke snart iaf :D , oxå så hoppas jag att det blir av den jävla ö-viks turen senare oxå :P

passa er för frida bak på moppe, hon kastar godis och sjunger emili lönneberga sånger. spec cyklister borde hålla lite koll ;D

frida ericsson :) <3

PUSS & Godnatt :) //sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0