Harneryds Redovisningsbyrå

Idag har jag inte latat iaf :) ,
dagen började med att jag stressade till jobbet och jobbade i tre timmar.
efter den långa arbetsdagen xD haha så åkte jag och tankade dunken så jag kunde klippa gräsmattan som jag borde gjort för länge sen men inte kunnat på grund av regnet :P & så efter ytterligare 2 timmar satte jag igång och diskade upp allt jävla skit som fanns i köket :P oxå har jag damsugit och nu väntar maten på spisen ;D mums,

NU ska jag lata mig och se på film och somna tidigt ikväll då jag ska upp extra tidigt imorrn och jobba heldag på triccan (Y) hahaha oxå kommer ju far hem :'D , ( den största andledningen till att jag städar ;D )

PUSS <3


Jo (I) om du undrar över namnet :P ... fick mitt lönebesked idag från expo :D så nu jeflar :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0