nälden tur & retur

Wihooo :D, I söndags åkte jag & Hanna till nälden med hennes hundar och en varsin 123456 tons väska, eftersom det tydligen inte gick nån buss där vid 4 som vi trodde att det skulle göra efter vi hade sprungit in till staden med väskor och hundar förgäves x) tog vi iaf den vid 22:10. hahaha sedan i måndags/tisdags natt kom Erik & Dennis med sin moppe klockan två på natten, vi käkade varma baguetter med ost på och spelade neger & President ett antal gånger ;D, när vi sedan gick och la oss på övervåningen allihopa och somnade, dan därpå hjälpte erik&dennis oss att skjutsa väskorna till bussen så vi slapp bära dom :D (lättnad som faen), sen satte vi oss på bussen och dom tog moppen hemåt till frösön, där vi firade hemkomsten med hallon milkshake och teve spel :D på kvällen blev det moppe åk runt i hela staden, och igår blev det sex&the city och sodoku x) MYS :D

idag är det varmt och skönt och jag har nyss vurpat med moppen ... igen ;D HAHAHHAHA med lite skrubbsår på handen så mår jag bra ;D, har ännu inte träffat min far som kom hem i söndags över tre veckor sen jag såg honom sist, vi får se om han hinner hem innan jag drar igen ;D HAH

PUSSSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0