Nattdopp

igår avslutades dagen med ett nattdopp vid jamtli bryggan :) myys.

Jag tyckte vattnet var skönt medan hanna skrek att det var minus grader och hoppade upp & ner i vattnet :)
Boyhän Forss satt och skrattade på land åt oss tre i vattnet. 
Boyhään nummer två simmade typ ut till hälften av sjöön :O (!)  sedan fick han kramp och typ dog vid den lilla stegen vi hade satt ner för att vi skulle ta oss upp :)
sedan kom deres vän Elias och skrämde hanna så hon skrek så att jag blev skrämd och skrek jag med x) HAHA.
efter att ha suttit och frysit och pratat med två killar från kalmar och uppsala hyfsat länge tog vi våra måpaar och skjutsade dom john, johan och elias till badhusparken där dom skulle hemåt och upp mot staden, och jag & hanna åkte hem och åt varma mackor och somnade :)

tack tack puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0