nudelsoppa

Idag har jag jobbat hela dagen, stolt över mig själv :D, åskat och blixtrat har det gjort oxå :O , var sjukt rädd där inne i lokalen :O HAHAHHA , Har varit och handlat åt min kära mormor oxå :), så dagens goda gärning är ju gjord iaf :). Jah har ABSOLUT ingen mat hemma heller, eller jo lite fjällfill och en burk med ketchup (I) , hittade lite nudlar som jag har tilllagat och nu är jag så less så jag håller på att spy :O bjuäääk. ska lägga mig och sova och kolla på step up 2 och invänta sista jobbdagen, min far kommer hem imorrn istället, och har inte orkat städat klart så han får ta det ostäda huset, han får stå ut :) , Hanna kommer hem imorrn oxå :) puss på det! Frida kommer oxå hem ! puss på dte med (Y) Hedda vet jag inte när hon kommer hem :/ men puss på när hon kommer iaf :D

Puss på dig & Puss på mig godnatt och sussa sött :) <3




(23:02)


Hedda kommer imorrn Puss på det :D HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0