Sommaren 2008

På lördag slutar jag jobba, då ska jag ta tag i dte här jävla lovet på riktigt, skit samma om det spöregnar eller inte, vad har man stövlarna till? ;), Då jag & Hanna har gjort upp lite små mål vi ska hitta på med i sommar :) , Bland annat så ska vi åka till varandras stugor MYS(Y) , tälta i nån skog här i östersund, kanske eventuellt åka till mora och campa, vi ska typ åka till sundsvall, vi ska sova på studsmatta, åka till stockholm på the voice och leva i stockholm boogie , evetuellt om carina och hennes vän skulle ner kunde vi få åka bil med dom (Y) :D wihooo sen äre ju YRAN oxå :) ,OCH SKUUUUM oxå ska jag ju försöka klämma in att luffa nå dagar med frida oxå :) till ö-vik då ;D. och nu jävla måste vi göra allt det här nu oxå :), då kommer sommaren bli PEPP PEPPP PEPPP då vi ska göra allt till ett stort jävla party  :)  oxå får vi ju bara hoppas på att ekonomin räcker ;)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0