Stråket& födelsedagar

I veckan har jag bott hos hanna :), åkte hem till mor förra söndagen och drog sedan till hane samma kväll. mys veckaa har det varit men den har gått gryyymt fort :), snart är det yyran och snart blir det nog skum :) , och min lilla Paris Hilton ( min katt) har fått 5 små kattungar :) dom är idag två dagar och en av dom kommer nog inte klara sig :( lille katt :/, såå söt är dom iaf :D, kommer nog bli roligare när dom blir lite äldre och springer och busar runt :) mums på det <3 
GRATTIS till min far som fyller år idag oxå :) har inte träffat honom på tre veckor nu :/  men ikvälll får jag träffa honom då vi ska fira med middag på stråket han & Jag :), sen får vi se om dte blir skuuum ikväll med hanee :)

NU vill jag yra :) PUSS på det :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0