trötter

Är jätte super duper mega trött :P men ändå inte helt sjukt, jag är iaf helt slut trots alla timmar jag sovit :/
känns konstigt att jag inte är depp då jag alltid brukar typ vara det vid det här tillståndet x) men men jag är glaaad :D

tappade bort min mobil igår x) men efter ett tag ringde min moster på hannas mobil XD oxå vare en tjej som hade hittat den hon hade typ först ringt min mamma som var ute på krogen så hon ringde min moster som fick ringa hannas föräldrar för att få hannas nummer så hon kunde ringa hanna,efter hon ringt hanna och jag fick prata med henne fick jag tjejens nummer men hanna stängde igen mobilen innan jag hunnit sparat det -.- xD så jag ringde min egen mobil och hon svarade, JIPPIEE :D och det var vid den tidpunkt jag inte ens hade märkt att den var borta :P hahah så turen hade jag med mig igår :) ,

kvällen var super härlig med sköna människor och fett med skoj och mys :)

nu ska jag iaf lägga mig och kolla på det notebook och äta päronsplitt :)
eller så kanske jag orkar tilllaga mig nån mat :P

PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0