egen blogg

Jahajja, då har jag börjat jag oxå då -.- segt jag vet.
Men kan kännas hyfsat skönt att få skriva av sig lite, då förmodlingen ingen orkar lyssna på mig x).
Kanske inte kommer berätta för folk om denna blogg på en gång, men det kommer väl ....
Så varför blogga om man inte vill att nån ska läsa?
vet inte :/ som sagt skönt att skriva av sig, behöver inte ha så höga förväntningar på att den man berättar för ska ge stöd eller tröst istället för att börja prata om sina egna problem eller bara gå sin väg...
Jooo det händer ofta för mig :@ ganska less faktiskt, för det är fett jobbigt att behöva bära på alla problem själv x)
gosh vad det låter patetiskt! bäst jag ger upp redan nu :p bespara mig nått att skriva om senare

PUSS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0