fredag

på fredag fyller jag år :) det har hänt mycket den här veckan jag bott borta :P , idioter som jag inte vill ha med att göra mer har jag släppt, OUT OF THE PICTURE! har jobbat, blåst såpbubblor, cyklat och sovit, börjat fått känslan tillbaka litegrann, förrän för några minuter sen då jag kände mig hyfsat dissad :/ , men men inget att sura över, (blicka frammåt :O ---> )på fredag fyller jag år som jag då ska spendera i göteborg på bruce springsteen och liseberg med far och eventuellt värmlands folk. hoppas det blir bra :) , har annars inte så höga förhoppningar på dagen längre då inget brukar eller verkar bli som jag tänkt, man kan helt enkelt inte lita på NÅN :/, jag känner mig som  en egen liten berg&dalbana då mitt humör går upp och ner :/, storsjöcupen har invigning imorrn oxå, har inga bra minnen från någon av dom cuperna så tror inte jag ska gå /: härligt med göteborg under den tiden. nu ska jag tillbaka in till stan och städa upp, kika film, käka glass och sluta bry mig om vad folk gör, tror jag ska satsa på att bli en iskall person utan förväntningar, så slipper man bli sårad.

summer of 06 in my <3 , best days of my life, det går inte att få det bättre....

FUCK OFF /:  / S.B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0