hur vill jag bli?

Dagen har gått mot sitt slut och jag har hunnit kollat på ytterligare tre filmer , Hitch, Lejonkungen och A lot like love och ska nu gå vidare till filmen Loser. hääärligt -.-, imorrn ska jag om det blir fint väder ut och bada med hanna, på tiden att jag går ut och gör nått....

Jag vill iaf säga att killar är gay x) det är min känsla just nu, killar som jag blir intresserad av  och som tydligen ska vara intresserad av mig måste vara helt dum i huvvet, osmart, gay och fattar nada, helt fuckng jävla BLÅST :@ !gosh skönt att avreagera sig lite x), jag har suttit och kollat på kärleks komedier i tre dar nu!! Och längtan efter en typ "romans" blir allt större x), jag vill så gärna men jag vågar inte, känslan av olycka gör för ont, jag vill inte uppleva det igen, jag har aldrig älskat någon så mycket.... jag vill men jag vågar inte... ;'/


Godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0