sommarlov?

Idag har jag nu suttit allt för länge inne :/,  Jag har absolut inget att göra och känslan om att det här kommer bli den bästa sommaren börjar försvinna.
Första veckan har verkligen sugit äckel. Ge mig sommarne 2006, jag vet att jag borde glömma den sommaren, men den betyder för mycket för att kunna glömma :(.
Vädret har sugit hitills, kan ni ge mig schtek vädret eller nått?, är fett less redan!
Har nu sittit inne och hunnit kolla på ALLA Eva&Adam avsnitt i båda säsongerna + filmen,
även ALLA livetenligt rosa avsnitt + filmen.
ALLA gossip girl avsnitten och har nu börjat kolla på HÖÖK avsnitten, enbart för att freddy åsblom är med och björn gustafsson. har oxå hunnit se - What happens in vegas, 27 dresses och she's all that och nu ska jag försöka få ner made of honor oxå ska jag kolla på hitch och ligga och lyssna på spöregnet utanför mig :)
gillar faktiskt ljudet, enda som fattas där då är en kille brevid mig, drömmen :)

PUSSS <3

Kommentarer
Postat av: hedda

håller med dig. kollade också på de avsnitten. typ alla du sa + so you think you can dance.

hoppar det börjar bättra sig-

2008-07-10 @ 16:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0