ICE - In Case of Emergency - Ben & Jerrys

Idag letade jag i halva stan efter Ben & Jerrys, (äts bara i nödfall, annars blir Icas bigpack)
Jag tyckte iaf att B&J behövdes idag då min svenska lärare är helt otroligt dum i huvudet ;'(
jag som i flera dar har försökt släppa ut några tårar för att få bort känslan i magen utan några resultat
kände tårarna bränna bakom ögonen vid betygsnacket, bra tillfälle -.-, jag höll dom inne och nu får jag inte ut dom igen
Iaf så åt jag inte min B&J för att min moster bjöd mig på tacobuffé och peppade upp mig sen blev det en sväng hem till mormor och morfar och sedan fika på tages :)
så B&J får vänta till en annan dag då jag verkligen behöver den :)
godis äter jag iaf på, jag kommer bli fet som en blåval när jag blir stor :)

Nu borde jag även idag plugga men jag är helt enkelt för lat, vilket jag kommer ångra mig imorrn :/

BIRSTA MED HANE på annandagen iaf :), nu äre spikat och jag ska shopppppaaa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0