jag går mest och väntar på att veckan ska ta slut

Helgen är över igen och ännu en skolvecka har börjat -  men jag kommer klara den här mycket bra känns det som :), sovmornar alla dagar utom på torsdag :D
I helgen har jag hunnit med en del iaf :)

Fredag kväll bestod av klassmiddag och klassfest - innehöll skratt, gråt, lek, sång och lite annat.

Lördag bestod av jobb jobb jobb till klockan tre, sedan kom min far och hämtade hem mig så packade vi i släpvagnen med säng, soffa byrå och lite annat, åkte upp till mot hämtade mer saker och sen in till stan igen och packade in alla sakerna i lägenheten, gick fortare än vad jag trodde, jag möblerade lite och gjorde lite mys, sedan drog jag ut och var med annie, slutade med att vi var tvungen att råka ta den sista bussen för att åka runt med, längst bort i torvalla fick vi reda på att den skulle tillbaka till bussgaraget x) tur vi har fick vi åka med till raggarn och därifrån tog vi nian hem :)

Söndag -  jag låg i sängen och kollade på teve väldigt lääänge x), vid 5/6 - tiden kom papi och hämtade mig igen och vi åkte och storhandlade, sen åkte jag hem(!) -  packade i maten och gick och mötte Hanna :)  -  puss på att få vara och bara ta det lungt med dig igen <3, hon bjöd på godis och vi satt och kollade på Sanningens ögonblick och pratade lite.


nu ska jag försöka kolla på en obekväm sanning som  vi ska skriva referat på tills på onsdag, vilket kommer gå lite halv klent x)
haha men
 puss så länge :)


Det gör ont att jag inte kunde hålla mig längre :/



Kommentarer
Postat av: Sara

Jaa det är han, du anar inte hur het han är i filmen ;)

2008-11-24 @ 18:57:37
URL: http://aras.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0