Psykotisk Lördag

Det är lördag och idag har jag varit i skolan, hur sjukt är inte det.
Tappar hår som en cancer patient på väg från cellgiftbehandlingen,
inte kul kan jag ju tala om för er.
Mitt hårfäste har förflyttat sig uppåt och jag är grymt tunnhårig :'(,
 jag menar allvar när jag säger att jag är flintis snart.
Mitt knä fortsätter värker och samma med min rygg,
huvudet bultar som faen och ögonen svider,
WTF it's wrong with me.
Känner mig psykiskt rubbad och jag måste verkligen till en hälsokoll snarast.
P-pillrerna är slut och kan inte snacka med barnmorskan förän på måndag.
Pojkar vill jag spy på!!!!!
Enda positiva sakerna just nu är att jag flyttar in till stan 1 december,
mina chinos från gina kom idag och ikväll är det ladder 49 på teven,
jag kommer vara bänkad framför teven,
och så ska jag gråta som aldrig förr.
Tror det är åttonde gången jag ser den filmen,

Hoppas ni har en bra lördags kväll!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Sara

Va roligt att du äntligen får flytta! =D Blev det din mosters lägenhet :)?

2008-11-16 @ 17:37:08
URL: http://aras.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0