spinning around

Jag tycker att det är ensamt, jag vet inte om jag tycker om det eller inte, just nu är det ganska skönt :)
men att veta att man är heelt ensam, den känslan gillar jag inte.
visst jag kan vara ensam hemma, det gillar jag, men utan att ha någon som hör av sig, det gör ont.....
Och jag saknar dig som sagt :/ - om du tycker det är skönt att höra från mig, kan inte du höra av dig istället :/.

Och Åse, om du nån gång läser det här, så tänker jag fortfarande på det som hände i fredags, jag kan inte släppa det,
jag ser upp till dig nu, en del saker du sa berörde mig så starkt, och jaa..... jag vet inte hur jag ska förklara det :/


Mina problem är så pass små
att dom knappt räknas som problem,
men dom gör lika ont för det.
Så sjung med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0