120centimeter

Idag ska vi hämta min nya säng, ska städa ur rummet och sen bara sooooovaaa :), skönt det kommer bli
måste åka tillbaka till moster och hämta sakerna jag glömde igår x), är man slarvig så är man (A)
imorrn ska jag käka middag med mor och familjen Öien :)
då blir hämta mina garderober oxå x), eller aaoo innehållet i dom iaf, för jag kan inte bo hos mor på veckorna längre eftersom jag bor mindre än 6 km från bushållsplatsen så får jag ingen anslutningstrafik längre x/ haha och faaeeen att jag tänker gå 5 km till bussen varje morgon :O, så det blir att bo hos far där man kan ta lite sovmornar och grejer ;D
men men jag överlever :), nu har jag en anledning att få bo där mer :) mummssss, fast jag kommer faktiskt sakna mami, iaf dom dagar papi inte haft en såndan bra dag x) hahahaha.
och sedan blir nooor ;D, hahaha :) "följ med mig om du vill leva"mums på oss asså frida :).
första dagen med nya klassen , gick toppen toppen :), helnöööjd :)
nu sitter jag med pappas företags laptop som jag ska få låna till slutet av månaden :) ( då ska jag köpa en egen (A) )
mums på det oxå liksom :), allt liksom flyter på hyfsat bra nu :)
skulle inte skada att träffa hanna lite mer bara /:, men men det ska vi fixa pusspåoss <3
jag ÄLSKAR oss :) <3<3 HB&SB sådetskavara :) <333

PUSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: SKUM

hanna och sofia, bysell och bäckman, det är så det ska vara <33

2008-09-11 @ 23:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0