äta bör jag, ändå dör jag.

Jag sitter på papis jobb och typ deppar sööönder :(,
NU VILL JAG HEM OCH SOOOVA!!!!
ingen middag har jag fått heller :(, typ lever på lunchen just nu..
magen kurrar och ögonen svider. känslan i magen är kvar och paniken börjar växa.
hör av dig och visa att jag inte behöver oroa mig nu :/.
jag hopppas hopppas hopppaassssss att jag bara inbillar mig, annars döööör jag.
pallar det inte, inte igen....
fanfanfan

sängsängsängsäng
matmatmatmatmat
kärlekkärlekkärlek
hannahannahanna

Allt jag verkligen behöver <3

Kommentarer
Postat av: hanna



sofiasofiasofia

ärärärärärärärär

älskadälskadälskad

avavavav

migmigmigmig

hannahannahannaalltså,

och av han med <3

2008-09-30 @ 19:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0