Fokusera inte på problemet - Lägg energin på lösningen

Sitter nu på pappas jobb och fördriver tiden lite - jag börjar 5 i tio idag...
det gör faktiskt inte så mycket att jag inte tog sådan lång sovmorgon, jag har ju legat och segat hela helgen framför laptopen och kikat film -  har läst ut min bok oxå, hunnit lekt med syster yster och tvättat kläder :).
men ändå kryper gäsparna fram ganska extremt nu. haha jag klarar mig :), sitter och letar efter historien om fiskaren i pappas lilla bok  " Bruksanvisning för ett bättre liv" av Stefan Sebö , jag gillar den historien så jefla sköön på nått sätt :), det är verkligen en sån här må bra bok  :) TÄNK POSITIVT typ :P
Nu ska jag leta vidare och ta en kopp varm choklad ur maskinen i köket sedan ska jag bara njuta av den sista timmen innan skolan börjar.

Puss och godmorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0