Huvudstaden

Igår bestämdes lite spontant att jag skulle följa med till stockholm :), det gick väl till ungefär såhär :

Pappa: "Ja imorrn åker jag till stockholm då och springer och kommer inte hem föränn söndag"
Sofia: "Meh varför får inte jag följa med då"
Pappas: " får du väl! "
sofia : "NAEE :D"

hahahaha och sen packade jag väskan och nu sitter jag och väntar på att kära far ska hämta upp mig så vi kan dra oss neröver, har annars inga planer på helgen, får ta det som det kommer helt enkelt ;). det blir nog toppen toppen :)
ska iaf försöka komma hem till eftermiddag på söndag så jag kan hitta på nått skojsigt med hana :)

Grattis till Johan, Eva och Ida oxå ;)

PUSS & Trevlig helg
"Snart är det måndag"  HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0