kinamat och klassbyte

NANANANANANAAAAAA :D,
jag fick byta klass :)
och papi bjöd på lunch och kina killarna på resturangen är lika galna som dom alltid varit HAH
dom började snacka om hur jag var när jag var liten och grejer, HAHAH så jävla ful, jag skäms jue :)
gott vare :),
 
och hyfs med kul hade jag på tyskan oxå :D, så jävla skönt att jag har Sara där asså,
mums vad man slappnar av, toppen (Y) :D
naturkunskapen var hyfsat seg men ändågick det fort, sedan blev det stan med Marcus :).

i helgen blire NOR? med frida och gänget jag är PEPP, bara det blir av nu då :)

nu ska jag packa och dra mig hemmåååååt :)
och imorrn blire kolla ny säng och städa ur rummet :)

SAKNAR HANNA BYSELL!! nu jeflar må vi hitta på nått snart!

pussålänge

Kommentarer
Postat av: F r i d a S u n d b e r g

Men jaja klart det blir av! Jag åker med de som vill och kan :) För jag orkar inte tjata med alla människor. Vill de inte så vill de inte.



Jag syftar på John. Hjälp mig!!!!! Övertala killen.

2008-09-10 @ 18:55:33
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/
Postat av: F r i d a S u n d b e r g

Och btw härligt att du fick byta, trivs man inte så trivs man inte. Jag bytte också men det antar jag att du hört x antal gånger.

2008-09-10 @ 18:56:15
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0