Lugnvik

Min mamma lämnade inte tillbaka jacka :), bara hot som vanligt HAHA, igår vere klassfest, sen drog jag vidare med hanna och sara,  redan vid 11- 12 tiden var jag grymt trött, jag är typ för´vana att somna tidigt nu förtiden x) hahaha så jag somna jävligt fort när jag la mig i hannas lilla tältsäng på byvägen :)  VI FICK ÅKA GRATIS NATTBUSS OXÅ :D, haha det räddade kvällen totaly  asså! :).

 Idah fyller Frida 17 år så Grattis till henne :), och Min moster fyller 40 så grattis till henne med :), har varit hos mormor idag och ätit tårta och gottat mig, trevligt trevligt  :) sen nu så åkte jag hem och packade, (är inte riktigt klar än tror jag), sen ska jag åka till min andra moster och kusinen i lugnvik där jag ska bo i veckan för Agnetha ska till stockholm, så jag & kusin Ebba ska ha myys hela veckan ;D haha enkelt till skolan oxå :).

Imorrn får jag veta om jag får byta klass oxå :), då får jag vara mer nere på skolan och slippa campus ;D  hahahah (A)
imorrn har jag oxå sovmorgon och idrott uppe vid björkbacka -.-, hahaha stressa som faen blire då asså :P
efterskolan får vi se vad det blir, :P, ta det som det kommer liksom ;D
PÅ TISDAG KOMMER PAPI HEM :D, då jeflar :)

nu ska jag se klart på Greek och packadet sista :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: F r i d a S u n d b e r g

Men tack o tack Sofia! Btw blir det Nor i helgen! Du kommer va? Annars blir jag ledsen på dig ungen min.



Svar: Taaackar det vart värsta fräscht! Puss<3

2008-09-09 @ 20:45:45
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0