såjävlaskrattretande

Jag tror min mor håller på hamnar i klimakteriet eller nått, för en person som hettar sååå mycket för sååå lite har jag faen aldrig varit med om. ojojoj, undra hur många gånger vi skrikit på varandra idag, jag fick iaf en ny jacka idag, men den ska min mor lämna tillbaka för att jag hade råkat tagit på mig hennes linne istället för mitt (dom är EXAKT likadana) så hon hetta som faaaaeeeeen, och tog tillbaka jackan. Det är min mor det, ... inget tålamod-argföringenting-sämstpåattlyssna-snål-bitter och allt neggo man kan komma på.

NU vill jag att far kommer hem, jag vill fixa iordning mitt rum där så jag kan bo, varit outhärdligt att bo här under tiden du varit borta :( , enda jag oroar mig för att komma hem igen är för min bror, samma jävla svin som innan han for /:, SNÄLLSNÄLLASNÄLLA kan du inte mogna på dig nu.

PAPPPAAAAA KOM HEEEEEEEEM :'/
saknar min lilla Filippa oxå /: gull-propp :)


Kommentarer
Postat av: korv

vad i helvete?! gör mammor sådär?! :S

2008-09-07 @ 11:22:13
Postat av: Sofia Bäckman :)

HAHA, jaoo, x) HAHHA

2008-09-07 @ 19:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0