trött i fötterna...

Vi kom inte från östersund förän efter sex tiden igår jag sov hyfsat mycket på vägen och han kolla på road trip och halva don't mess with the zohan innan batterierna på laptopen tog slut.., vi anlände till farbror Phär vid halv 1, jag somnade som en stock.

imorse klev vi upp hyfs med tidigt och käkade gröt och pappa och fredrik laddade inför lidingö-loppet. jag laddade för en dag i staden.  jag blev avsläppt en bit från stureplan, och vandrade igenom allt ett tag, kom till hötorget och sergels torg och där började jag kolla in butikerna. jag hittade min efterlängtade jacka som jag hittade sist och köpte den :), hittade oxå en långärmad tröja och en ny svart kofta :), klippte mig oxå, så nu ser jag ju lite lustig ut :/ hahahaha, efter att min mage börjat kurra och mina fötter började bulta vid ca 5-tiden, satte jag mig på burger king och åt min lunch/middag och segade mig riktigt ordentligt, pratade med hanna i telefon och skvallrade lite allmänt :), sedan gick jag bortåt på sveavägen och mot nortull och blev upp hämtad av papi vid rondellen nedanför  jakobs-skolan oxå drog vi oss hemåt :). nu ska vi beställa pizza och vila upp oss :), imorrn åker vi hem.

wihoee :)

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0