trötttttsomfåååå

Idag var en riktigt seg dag, började med att jag stressade som en tok till bussen och kom tok för tidigt till skolan, skrev upp mig på rektorns lista för att protestera mot mitt nekande till min ansökan -.- , NU ÄRE KRIIG! MAHHA , haha, hade lite geografi, lärde oss biblioteket och läste lite, sen vart det lunch - engelska och till sist naturkunskap- pratade med rektorn och eftersom det inte blev något med marcus :'/ så åkte jag hem och gjorde pannkakor till min kusin och hennes vän, fett konstig blev dom , men det ver hyfsat gott :), sedan gick jag upp till övervåningen och kollade på OTH ( <3)  sedan somnade jag bums :)  oh de var gud så skönt :), sedan blev det glass och kika på vänner och nu sitter jag här och ska snart kolla på "vem kan slå filip & fredrik" sedan blir sängen igen :), ska sova som en toooook nu :), läsa lite i den nya boken oxå :P

BTW!
PAPIII HAR KOMMIT HEM :D
så imorrn blir kina med honom på lunchrasten :)
saknat honom flippat mycket :) - mitt stöd i svårigheter liksom :)

puss på er nu ska jag gå och dö en liten stund :)

Kommentarer
Postat av: F r i d a S u n d b e r g

Inte dö av? Det får du inte!

2008-09-09 @ 20:52:58
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0