uppgörelse... whooot?

nu är jag finally klar med filmanalysen till svenskan, efter staden med marcus blev det handla mat - åka drive in på max - åka till fars jobb - käka maten från max -  tårta till efterrätt - börja plugga i konferans rummet med smart board, hahaha lite halvkul faktiskt x), sedan åkte syster,far och jag hemmåt och jag gjorde klar analysen hemma, nu har jag ränder på lår/rumpa från mina strumpbyxor x) hahaha suck.... jo på skolan fick vi frukost klockan nio, sedan blev det till att lyssna på en trist gubbe i ca två timmar. ujj ujj. imorrn blire sovmorgon - språk - håltimme - idrott (som jag nog förmodligen inte kan vara med på p.g.a min förkylning som sitter kvar.. sedan avslutas skoldagen med svenska :P, sen får vi se vart dagen drar med mig.

Tackar till Linn&Marianna som gav mig det ultimata stödet imorse :)
ni förstår mig, det är braaaaa :'D <3
när man inte fick det någon nannanstans, så fanns den hos dom, hahaha :)


nu blire natter för mig, och inatt kommer jag sova gott, för jag har ny hudkräm shalalalala dooobidoooo :) HAHA

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0