i'm thousand miles away, but girl tonight you look so pretty

ÅHÅÅÅÅ, det var lääängesen nu, jag har tillochmed hunnit börjat skolan nu ja,
ny sitter jag och det är en timme kvar tills vi börjar, vad har hänt ;O, riktigt skönt är det faktiskt, lyssnar på hey there Delilah,
och ojj så mycket jag tycker om den,
jag gillar hela min myslista just nu,
och simons "pyslista" och antons "mysanton" lista,
hahaha mycket mys och lite verkstad är det här nu.
jag avgudar spotify för övrigt oxå :)
jag har nog hamnat in i en mysperiod, inga riktigt pepplåtar här heller, utan mysmysmys
JAG GILLLAAART, haha fast det har jag ju redan sagt,
åhååå jag vet inte vad jag ska skriva om så då blir det ett sånt här rörigt inlägg, hihi!

naeee nu ska fortsätta spela farmville och andra facebook spel
som ni ser så är det nog ingen idé att vänta sig ett inlägg rätt snart igen, men jag ska försöööka :)

PÖSS

look for the girl with the broken smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0