jag är färgen i filmen om ditt liv

Sofia is back in town,
mitt rum ser verkligen verkligen ut som hell just nu,
ska försöka ta tag i det NU,

ikväll ska jag dra med häänee hem till mig i slandrom,
hihihi jag har bestämt det nu !
två veckor kvar till skolan nu iaf, fortfarande panik har jag men jag ska göra det bästa utav det,
imorrn ska det bli nån sort pryl som sandy dragit med mig på
onsdag ska jag leka med Åååååseseseseseeseee och lilla Evevevevevelinaaa :)
på tiden nu!, sen till helgen blir det eventuellt festival i nor,
& i början på nästa vecka hoppas jag på nälden? (A)
får se vart dagarna springer iväg med mig,
och sen när skolan börjat kanske bloggandan
kommer tillbaka igen, det som varit så klent här nu på sommaren

Du går en stund på jorden, vankar fram, en stund på jorden

PÖSS

Kommentarer
Postat av: åseperman

varför fick inte jag ett utdraget namn så där som evelina fick:( nu är jag sårad....

2009-08-11 @ 01:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0