Linnplockepinn

Linn Magnusson
Nu kommer inlägget som Linn väntat på,
jag tillägnar nu ett inlägg bara för min käre vän.
Klasskompis sen sexan och en för grymt himla härlig tjej,
moraltanten, naturvännen och världens nya moder teresa,
kämpar för ett bil och mcdonalds-fritt samhälle,
vegetarianen som faktiskt råkade få lite skinka på sin pizza.
och ordrackaren som jag hörde svära för första gången i mitt liv igår.

Nu är det så att den stora dagen i Linns liv är här,
imorrn redan, åker hon iväg från oss till ett nyare land fullt av svininfluensa och
brunögda pöjkar i ett helt år,
och Linn! Jag kommer sakna dig, riktigt enormt,
vem ska nu förgylla mina dagar i den gråa skolan?
nej Linn, nu ska du ha det förhimla bra, uppdatera bloggen ofta
och berätta om en massa roligt du har för dig där nere,
OCH Mexico! Ta hand om våran Linn nu!








   


Kommentarer
Postat av: Linn

åååååh vad fiint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

taaack så jättejättejättemycket, det var det finaste jag läst på länge!

jag kommer sakna dig också men är säker på att det kommer gå så fort att du knappt hinner blinka så är jag tebaxxx :)ha det så otroligt roligt detta år, så syns vi nästa! kärlekskramar

2009-08-03 @ 00:46:03
URL: http://linnochcompany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0