Allting du tänkte, allt du gav

Allt som är och allt som varit
Allt vi tänkt och allt vi drömt om
Alla våra högtflygande planer
Dom sprack på små detaljer som man glömt

lalalaaaaalaaaaa,
julklappar klappar, har filippa och pernilla kvar nu :)
sen är jag nog klaaaar :)

sen vill jag slå alla som suger energi ur en på käften.
imorrn får jag lov, då ska jag lova att jag ska njuuuta och bara leva som ett jävla as, som en gud.
nu jäääävlar gör vi nått bra av 2009! BÄST!

dagens sanning får bli att varje gång det
lossnar ett hårstrå från mitt huvud blir jag livrädd,
ångesten kommer och det är farligt!
ruskigt...

NU PEPPAR VI!


hehehhehe mycket ödmjuk bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0