get mama a house

heheh, sitter i en tom lägenhet nu och väntar på att far min ska skjutsa hit lite grejer,
sen åker vi och hämtar släpvagnen och min vän hanna så flyttar vi :),
TACCCCKK carro för julklappen :)
har det super myyyys här.
glömmer dock bort att jag sitter på mitt mobila internet
här nu och det går megasegare än vanligt.
sörjer dock oxå att min television inte fungerar,
men inväntar pappas löfte att köpa en ny! :)

igår vandrade jag och häne på staden, kollade men flydde
tillslut från allt folk och drog till mi och färgade håret,
Hannas blev mörkbrunt och mitt rosa.. hmm..
sen blev det leka med aaaannnie, men nu måste jag rulla för nu kommer far :)

PÖSS


glömde dagens sanning, men vi får ta två nästa gång

Kommentarer
Postat av: sandra

jag svarar här ;)

ja det skulle jag också tacka nej till!

men allt den andra, i love it! :D

2009-12-29 @ 15:10:51
URL: http://sanndrews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0