men va fan jag va ung och dum och full då

DAGEN SANNING  ärrrrr att jag just nu vill gråta för
jag är så glad över kentboxen Hanna gav mig igår :)
min vän :D,
PUMPAR högt som tusan, tror nog att jag blir utslängd snart!
försöker städa men jag vill bara sitta och bläddra i boken som följde med :)
går icke så bra. hehehe


nej men dagens riktiga sanning får nog bli:

att jag varje dag tänker på hur jag ska kunna vara den bästa människan som möjligt
den bästa för mig själv och för andra, jag vill inte såra folk, och när jag ändå lyckas
genom dumma beslut eller ordgrodor så mår jag dåligt.
vänner får en att må bra så dom ska man ta hand om.
men samtidigt kan jag bli så arg & besviken när jag känner att jag verkligen ställer upp för vissa personer
och verkligen försöker göra allt mitt bästa för den men aldrig får något tillbaka.
då vill jag skrika högt och ge upp :)

hehe kanske får utveckla detta någon dag men just nu lämnar jag denna sanning  ;)
SÅ HÅLL DITT HUVUD HÖGT!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0