play on, play on

4 dagar kvar till juuul!
nu ska det jobbas, på en söndag, trött som ett as.
hade MYSkväll igår med häne, det får kompensera det jobbiga.
det jobbigaste är nog inte ens jobbet utan att jag måste gå till jobbet för att bussar inte går på söndagar -.-.
men men, gäller att ha rätt attityd och inställning, så istället ska jag säga
FAN VAD KUL ATT JOBBA, fatta vad cash som rullar in, och jag är bäst på mitt jobb, verkligen bäst.
i mars har jag jobbat där i tre år, tre jävla år, och det är faen länge.

tänkte även börja med att i varje inlägg försöka slänga in en sanning om mig själv, eller en tanke eller en dröm eller liknande, vilket är ganska vågat eftersom efter alla sanningar kommer folk tycka att jag är helknäpp
om dom nu inte gör det redan!
MEN sanningarna börjar jag med i nästa inlägg

PÖSSS, fuck nu måste jag gå FORT till jobbet oxå...
eller jag mena FAN VAD BRA MED MOTION!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0