100 dagar utan heder

Idag har jag flippat, igen :) tihihi
Igår tänkte jag somna till "A walk to remember"
Det slutade med att jag grät som en tok
Har inte gråtit lika mycket sen jag var typ sju.
Det smärtade i varenda del i kroppen. heelt sjukt var det
men tydligen välbehövligt, efter filmen kunde jag ju inte somna
så imorse var jag helt döden, så jag sov till typ ett halv två när
jag sedan träffade hanna en snabbis innan hon åkte till NY

Mamma hämtade mig och vi åkte bort på ONOFF och lämnade in mobil&kamera
Så nu använder jag en B-mobil, lite pajad, men den fungerar tillsvidare :)
har tappat bort lite nummer men det fungerar som sagt.
Jobbade gjorde jag senare efter jag gjort så jag ser ännu mer ut som en kyckling ;D ILLA
hahaha, men men, på vägen hem ser jag 5 fulla pojkar som står och pissar på brandstationen
OOOoookej tänkte jag, men fortsatte att prata med lilla julia i telefon...
Nu funderar jag på om jag ska fixa håret eller gå och sova. jag borde sova, det borde jag verkligen.

PUSS


regnbåge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0