Matteplugggg?

Nån som kan förklarar hur man byter header på bloggen?

Jag har måttlig panik över vad jag ska välja för individuella val...
Har matteprov imorrn...illla illlaa, jag suger verkligen på matte.
det har varit det enda ämnet som jag ALDRIG någonsin känt mig duktig i.
ujjujjujj, sitter  förövrigt i lugnvik för att babysitta min kusin.
Hon är 11 år och har både bilddagboken och facebook :O
jag vet inte riktigt om vad jag ska tycka om det..
jag skaffade bilddagboken 2007 :O då var jag ska vi see hmm.. 
14 år typ skulle fylla 15.
facebook skaffade jag typ förra hösten.
fattar inte riktigt vart barndommen tog vägen
när jag var 11 var det enda jag gjorde på en dator
var att spela typ mulle meck bygger båtar.
nu ser man barn som går i typ tvåan som springer runt
med nyaste sony ericsson telefonerna
och spelar upp nyaste låtarna.
hahaha jag kommer ju till och med ihåg när DVD uppfanns x)
haha men nog snackat om det, har vettigare saker för mig x) tihiii.

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0