om jag kunde skulle jag börja om från början, och på nått sätt få bort den där fläcken från min tröja.

Åhh :), jag är något sliten och trött, så det ska bli måttligt skönt att sova senare.
Idag har jag lagat fattiga riddare. mhmhmmmm MUMS,
efterrätt blev det glass och varma hallon :)
Ännu bättre mådde jag när OTH började på femman,
efter blev det gossip girl och dubbelavsnitt av
The hills. oh jaa, MYS söndag har jag haft.

Och jag har äntligen insett att inget kommer bli som förut
hur mycket jag än vill och försöker, så är det förbi.
det är sådant man får leva med, folk växer ifrån varandra, hittar andra.
Nu ska jag också börja gå vidare, för jag har lessnat på att vänta.
jag får nöja mig med att ha kvar det som varit på nått litet hörn.
och titta tillbaka då & då.

Jag har råkat sänka temperaturen i kylen (A) så min mjölk är som fryst x)
lyckas det gör jag :), nu sitter jag & diggar Afasi & Filthy och njuter av
 Alejandro Fuentees mysiga röst om vartannat.
Väntar på att photoshop och a walk to remember ska ladda klart.

Jag har under som senaste dagarna kollat på kort och skänkt nån tårr till mitt forntida gamla tjocka hår.
ÅÅÅHH kan det inte bara växa ut igen nu, vill ha tjockt långt svall och sommar blondt :/

hade egentligen ganska mycket att berätta om innan jag började skriva, men nu är allt glömt


En av mina största önskningar är att ha någon
som lyssnar på mig lika mycket som jag försöker lyssna på andra...


xoxo

sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0