varför hör du aldrig av dig? det var alldeles för länge sen vi sågs.

Nu har jag inte bloggat på över en månad :O rekord jue.
Anledningen kan vara för att jag inte haft en egen data sen nyår :/,
har tittat in hos kompisar, mormor , skola och på fars jobb.
¨Har varit upp över öronen med plugg jag inte orkat göra och nu har det lagts på hög, inte bra gjort av sofia bäckman!
Nu är det iaf slut på blogg torka och jag ska börja uppdatera mer nu :)
pappa har ordnat plugg rum åt mig på jägargården så här har jag suttit hela veckan.
Har fått ännu ett jobb. på sibylla. har sovit hos hane tre tisdagar irad (A) ah wiee :).
hon har fyllt år, jag har festat lite med Linn och Julia.
och jag har bestämt mig för vilken linje jag ska gå nästa år. är inte säker på om jag gjort rätt men ändå.
Har oxå bestämt mig för att börja försöka sköta skolan lite bättre oxå, så efter detta inlägg ska jag vandra hemåt och lägga mig och sova på EN GÅNG så jag orkar upp imorgon för en gångs skull. hatar dagar utan sovmorgon :'/ 

BTW så deppar jag halvt för att jag inte har nån att mysa med på hjärtats dag :/. men jag överlever :D ska nog unna mig en panini och sedan så hem och kolla på film :) 

PUSS på er jag håller er uppdaterad ;)

 

Jag längtar efter sommaren :)


Kommentarer
Postat av: Jullan

Tycker om dig! Gud så söt du är på bilden sofia :d

2009-02-11 @ 22:47:25
URL: http://juliaeatworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

sen rusa hon iväg, hon hade bråttom förstårs! för bråttom för att hinna se (och så vidare:))

2009-02-12 @ 18:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0