LETMEENTERTAINYOU

YRAN TVÅANOLLANOLLANIA
pöss vad jag ska njuta av den sommaren som är kvar nu,
nu lever man som en gudinna, igår vart det mys med min bäste vän hääne
träffade även på filuren niclas, och nu inväntar jag min f.d fru aka bäste vän det med = fridis
kommsi kommsi!

Mitt rum ser ut som hell, men frida sa att det var okej :), så jag litar på det.

Marianna & Linn hoppas jag på att få träffa nu innan ni åker.
JAG TYCKER ALLA SKA MÖTAS I ZIGZAG TÄLTET FÖR LITE SILENT DISCO!
Braaa!!, ses där ;)
jag går förövrigt in gratis, så jag är glad jag :)
ibland är det skönt att papii har lite användbara kontakter.

nu pössar jag för denna gång,
och som sagt ZIGZAGTÄLTET

PÖSS



Frida är peppppp, är du ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0